wtorek, 27 grudnia 2011

Witedźmiński poradnik ekwipunku, czyli co gdzie i kiedy na siebie założyć w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów.

Jak głosi tytuł posta wstawiam spis ekwipunku w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów.

PANCERZE

LInk do przeglądarki pancerzy. (Brak miejsc bytowania. Znajdziecie to poniżej) http://vitaln.com/ehalos/witcher2/

PROLOG

- Skórzana kurtka - od początku gry
Zbroja +3
Odporności (trucizna, krwawienie) + 14%
Miejsca na ulepszenia : brak
- Krucza zbroja - od początku gry przy imporcie zapisu z Wiedźmina 1
Zbroja +7
Żywotność +15
Odporności (trucizna, krwawienie) + 13%
Miejsca na ulepszenia : 3
- Kurtka Niebieskich Pasów - od początku gry (tylko przy DLC/ patchu 1.2)
Zbroja +7
Żywotność +10
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 10%
Redukcja obrażeń podczas bloku + 10%
Krwawienie +10%
Miejsc na ulepszenia : 3


AKT I

- Elfia zbroja - w ciele Cedrica (końcówka 1 aktu)
Zbroja +8
Odporności (trucizna, krwawienie) + 25%
Maksymalny udźwig +15
Miejsca na ulepszenia : 1
- Ciężka skórzana kurtka - za wykonanie w Prologu zadania "Chwała zwyciężonym" i odebraniu nagrody od wieśniaków koło karczmy i strażnicy
Zbroja +6
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 8%
Miejsca na ulepszenia : brak
- Zbroja Astrogarusa - w skrzyni z Ramą do pułapki na Kejrana- ogród w zadaniu "Niemoralna propozycja"
Zbroja +7
Żywotność + 30
Redukcja obrażeń od magii + 2%
Odporności (trucizna, krwawienie) + 11%
Miejsc na ulepszenia : 1
- Pikowana skóra - znalazłem aż 3 - początek 1 aktu w skrzyni na statku Roche'a, ciało strażnika w lesie Flotsam (niedaleko bagien) oraz szafka w strażnicy Roche'a
Zbroja +4
Odporności (krwawienie) + 7%
Miejsca na ulepszenia : brak
- Zbroja Shiadhal - do kupienia w 1 akcie u Tajemniczego Kupca (tego z DLC)
Zbroja +8
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 14%
Premia do obrażeń od Znaków +4
Miejsca na ulepszenia : 2
- Lekka skórzana kurtka - powszechna : do kupienia oraz przy ciałach strażników (nie warto, najsłabsza zbroja w grze)
Zbroja +3
Odporności (krwawienie) + 6%
Miejsca na ulepszenia : brak
- Pancerz z Kejrana - schemat w nagrodę za zabicie Kejrana (od kupca)
Zbroja +9
Żywotność +30
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 30%
Redukcja obrażeń od magii + 5%
Miejsc na ulepszenia : 3
- Zbroja Łowcy - jeżeli w zadaniu pobocznym Kłopoty z Trollem (DLC/Patch 1.2) pomożemy trollowi i oddamy mu głowę jego "starej" , dostaniemy w nagrodę schemat na ten pancerz. Ewentualnie można kupić schemat u Thoraka w II akcie (Iorwetha).
Zbroja +10
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 30%
Redukcja obrażeń od magii + 3%
Miejsc na ulepszenia : 3



AKT II ROCHE'A


- Kaedweńska skórzana zbroja - jaskinia z Golemem, przed którą siedzi Odrin
Zbroja +15
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 22%
Miejsca na ulepszenia : 2
- Keadweńska skórzana kurtka - sprzedaje Lasota w 2 akcie Roche'a
Zbroja +13
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 21%
Miejsc na ulepszenia : brak
- Zbroja z Ban Ard - w 2 akcie (obie strony) w jaskini - drogą Roche'a lezy koło niej Odrin, drogą Iorwetha posłuży Ci ona do przekradnięcia się do obozu Nilfgardu ("Gdzie jest Triss Merigold?")
Zbroja +16
Żywotność +40
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 24%
Redukcja obrażeń od magii + 2%
Miejsca na ulepszenia : 3
- Pikowana zbroja - do kupienia u Lasoty (akt II, Roche)
Zbroja +12
Odporności (trucizna, krwawienie) + 20%
Miejsca na ulepszenia : Brak
- Zbroja Zireael - 2 akt Roche'a, dostaniesz od Detmolda gdy będziesz zmierzał z "poselstwem" do Vergen
Zbroja +17
żywotność +30
Redukcja obrażeń od magii + 15%
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 32%
Obrażenia od znaków +7
Miejsca na ulepszenia : 3
- Zbroja Seltkirka - 2 akt Roche' a - Ma ją Vinson Traut ("Teoria spisku"); Iorwetha - dostaniesz od Filippy po znalezieniu symboli śmierci i nienawiści ("Wieczna Bitwa")
Zbroja +14
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 30%
Miejsc na ulepszenia : 2


AKT II IORWETHA


- Zbroja z Ban Ard - w 2 akcie (obie strony) w jaskini - drogą Roche'a lezy koło niej Odrin, drogą Iorwetha posłuży Ci ona do przekradnięcia się do obozu Nilfgardu ("Gdzie jest Triss Merigold?")
Zbroja +16
Żywotność +40
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 24%
Redukcja obrażeń od magii + 2%
- Zbroja Seltkirka - 2 akt Roche' a - Ma ją Vinson Traut ("Teoria spisku"); Iorwetha - dostaniesz od Filippy po znalezieniu symboli śmierci i nienawiści ("Wieczna Bitwa")
Zbroja +14
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 30%
Miejsc na ulepszenia : 2
- Aedirńska skórzana kurtka - na trupach niektórych Aedirnczyków (2 akt), do kupienia u elfiego handlarza przy bramie (2 akt Iorwetha)
Zbroja +14
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 26 %
Miejsca na ulepszenia : brak
- Ćwiekowana skórzana kurtka - w 2 akcie (Iorweth) do kupienia u elfiego Handlarza w Vergen, przy bramie Mahakamskiej
Zbroja +4
Odporności (trucizna, krwawienie) + 6%
Miejsca na ulepszenia : brak
- Zbroja z Mahakamu - w 2 akcie Iorwetha, w ciele maga z Nilfgardu ("Gdzie jest Triss Merigold")
Zbroja +18
Redukcja obrażeń od magii + 10%
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 23%
Regeneracja wigoru + 10%
Miejsca na ulepszenia : 3
- Zbroja Thyssena - w 2 akcie Iorwetha, jeżeli pomogliśmy Sukkubowi i przespaliśmy się w nim (zadanie "Z bijącym sercem")
Zbroja +15
Redukcja obrażeń od magii + 2%
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 26%
Obrażenia petard + 50%
Miejsca na ulepszenia : 2
- Zbroja ze smoczej łuski - w 2 akcie (Iorweth) do kupienia u elfiego Handlarza w Vergen, przy bramie Mahakamskiej (droga - ponad 3000 orenów, lecz warta swej ceny)
Zbroja +17
Żywotność +50
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 41%
Obrażenia od pułapek + 50%
Redukcja obrażeń od magii + 10%
Miejsca na ulepszenia : 3


AKT III


- Pancerz z Vicovaro - w 3 akcie w ciele Renualda aep Matsena (jeżeli ratujemy Triss)
Zbroja +24
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 50%
Redukcja obrażeń od magii + 39%
Maksymalny udźwig +45
Miejsca na ulepszenia : 2
- Zbroja Drauga - schemat u Lasoty w 2 akcie Roche'a, u Iorwetha nie pamiętam kto go ma
Zbroja +25
Żywotność +50
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 50%
Redukcja obrażeń od magii + 15%
Miejsc na ulepszenia : 3
- Zbroja z Tir na Lia - u Brasa z Ban Ard (3 akt)
Zbroja +23
Żywotność + 40
Redukcja obrażeń od magii + 15%
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 50%
Regeneracja wigoru w walce + 11%
Miejsca na ulepszenia : 3
- Zbroja Ysgith - w 3 akcie w kanałach w skrzyni (zadanie "Rzeka tajemnic)
Zbroja +26
Redukcja obrażeń od magii + 50%
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 60%
Obrażenia od znaków +8
Wigor +1
Regeneracja wigoru + 6%
Miejsca na ulepszenia : 3
- Zbroja z Ys - (j.w, ale nie zbroja lecz schemat)
Zbroja +24
Żywotność +30
Redukcja obrażeń od magii + 20%
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 60%
Miejsca na ulepszenia : 3
- Drearg Ruadhri - w 3 akcie u Falasa (schemat)
Zbroja +22
Żywotność +30
Redukcja obrażeń od magii + 10%
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 30%
Obrażenia od znaków +5
Miejsca na ulepszenia : 3
- Zbroja Vranów - 3 akt, w tym samym miejscu co zbroja Ysgith (która zresztą jest jednym ze składników zbroi Vranów). Najlepszy pancerz w grze, niestety wykonanie kosztuje aż 2000 orenów.
Zbroja +30
Żywotność +40
Redukcja obrażeń od magii + 20%
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 70%
Regeneracja żywotności (poza walką) +2
Miejsca na ulepszenia : 3


Nieznana lokacja, prawdopodobnie losowe :

- Ciężka elfia zbroja
Zbroja +8
Odporności (trucizna, krwawienie) + 18%
Maksymalny udźwig +20
Miejsca na ulepszenia : 2
- Solidna skórzana kurtka
Zbroja +7
Odporności (trucizna, krwawienie) + 24%
Miejsca na ulepszenia : 1
- Skórzany kaftan
Zbroja +9
Odporności (trucizna, podpalenie) + 25%
Odporność na krwawienie + 35%
Miejsca na ulepszenia : 2
- Kurtka z utwardzonej skóry
Zbroja +7
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 13%
Miejsca na ulepszenia : 1
- Temerska zbroja
Odporności (trucizna, krwawienie, podpalenie) + 6%
Miejsca na ulepszenia : brak


Miecze


Miecze Stalowe

Prolog

D'yaebl (import z Wiedźmina I)
Obrażenia: 9-13
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika: +1%
1 miejsce na runy

Runiczny Mahakamski Sihil (import z Wiedźmina 1)
Obrażenia: 10-12
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika: +2%
3 miejsca na runy

Zużyty Stalowy Miecz (podstawowa broń)
Obrażenia: 6-10
Brak miejsc na runy

Długi Miecz Stalowy (do zdobycia w czasie oblężenia zamku La Valletów
Obrażenia: 8-11
Redukcja obrażeń podczas bloku + 3
Krwawienie + 10%
Brak miejsc na runy

Krótki Miecz Stalowy (do zdobycia w czasie oblężenia zamku La Valletów)
Obrażenia: 8-10
Brak miejsc na runy

Temerski Miecz Stalowy (do zdobycia w kanałach zamku La Valletów)
Obrażenia: 11-14
Redukcja obrażeń podczas bloku + 5
Brak miejsc na runy

Akt I

Solidny Kordelas (tajemniczy kupiec)
Obrażenia: 14-21
Krwawienie + 10%
Trucizna + 10%
1 miejsce na runę

Miecz z Gór Sinych (polegli Scoia'tael)
Obrażenia: 8-10
Krwawienie + 7%
1 miejsce na runę

Temerski Miecz Stalowy (krasnoludzki kowal)
Obrażenia: 11-14
Redukcja obrażeń podczas bloku + 5
Brak miejsc na runy

Długi Miecz Stalowy (krasnoludzki kowal)
Obrażenia: 8-11
Brak miejsc na runy

Zębate Ostrze (schemat u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 19-25
Krwawienie +15%
Trucizna + 10%
1 miejsce na runę

Solidny Krótki Miecz Stalowy (schemat u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 12-15
Redukcja obrażeń podczas bloku + 4
Brak miejsc na runy

Miecz Stalowy Z Caingorn (schemat u krasnoludzkiego kupca)
Obrażenia: 13-17
Brak miejsc na runy

Solidny Długi Miecz Stalowy (z trupa Dymitra "Kłopoty z Trollem"; w forcie Loredo "Niemoralna Propozycja" i w trakcie głównego wątku po walce z Letho)
Obrażenia 13-18
Redukcja obrażeń podczas bloku +10
1 miejsce na runę

Miecz z Creyden (po pokonaniu Fenna i Trzynastki w zadaniu "Na Kacu")
Obrażenia: 10-13
Krwawienie +8%
1 miejsce na runę

Wyśmienity Kordelas (kryjówka bandytów na bagnach)
Obrażenia: 16-22
Krwawienie + 10%
Trucizna + 10%
2 miejsce na runy

Miecz Oddziałów Specjalnych (w trupie żołnierz Roche'a w elfim ogrodzie, jeśli pomożesz Iorwethowi)
Obrażenia: 15-22
Krwawienie + 15%
Brak miejsc na runy

Akt II (Iorweth)

Solidny Kaedweński Miecz Stalowy (Po wygraniu z wnukiem Cecila Burdona w kościanego pokera)
Obrażenia: 25-31
Krwawienie +7%
1 miejsce na runę

Aedirński Krótki Miecz Stalowy (do nabycia u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 17-25
Krwawienie + 15%
1 miejsce na runę

Lekki Aedirński Miecz Stalowy (do nabycia u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 16-26
Krwawienie +10%
1 miejsce na runę

Czerwony Aedirński Miecz Stalowy (do nabycia u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 19-28
Krwawienie + 10%
1 miejsce na runę

Solidny Miecz Stalowy z Dol Blathanna (do zdobycia w kopalni, gdzie idziesz po nieśmiertelniki)
Obrażenia: 28-34
Trucizna + 8%
1 miejsce na runę

Czarny Kaedweński Miecz Stalowy (do zdobycia z trupów żołnierz Kaedwen)
Obrażenia: 30-33
Krwawienie +15%
Powalenie +6%
2 miejsca na runy

Kaedweński Miecz Stalowy (do zdobycia z trupów żołnierzy Kaedwen)
Obrażenia: 23-28
Redukcja obrażeń podczas bloku +6
Brak miejsc na runy

Angivare (jeśli zabijesz sukkuba)
Obrażenia: 24-30
Trucizna: +10%
Ogłuszenie: +4%
3 miejsca na runy

Miecz Burej Chorągwi (jeśli oszukasz upiora w krasnoludzkich katakumbach podając się za jednego z Burej Chorągwi)
Obrażenia: 26-33
Redukcja obrażeń podczas bloku +20
Powalenie + 12%
3 miejsca na runy

Gwyhyr (po zabiciu Thoraka i przekazaniu wieści Cecilowi - staroście Vergen)
Obrażenia - 30-40
Żywotność +20
Redukcja obrażeń podczas bloku +30
Ogłuszenie +8%
Krwawienie + 20%

Akt II (Roche)

Rozjemca (Po zabiciu krabopająka w wąwozie w II akcie)
Obrażenia: 28-33
krwawienie +11%
ogłuszenie +3%
2 miejsca na runy

Zatruta Zerrikańska Stalowa Saberra (Tajemniczy kupiec II akt i nad ogniskiem Fillipy po bitwie o Vergen)
Obrażenia: 30-34
trucizna +19%
3 miejsca na runy

Akt III

Caerme (schemat dostajemy po wykonaniu misji „Zaszyfrowany Manuskrypt”)
Obrażenia: 50-58
Regeneracja życia +2
Przedłużenie dzialania olejów o +4
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +4%
2 miejsca na runy

Elfi Miecz (dostępny u kupca „Bras z Ben Ard”)
Obrażenia: 39-42
Krwawienie 23%
1 miejsca na runę

Kovirski Miecz Stalowy (dostępny u kupca „Bras z Ben Ard”)
Obrażenia: 35-38
Regeneracja wigoru +1
1 miejsca na runę

Krotki Elfi Sihil (dostępny u kupca „Bras z Ben Ard”)
Obrażenia: 39-42
Krwawienie 22%
2 miejsca na runy

Novigradzki Miecz Stalowy (dostępny u kupca „Bras z Ben Ard”)
Obrażenia: 36-40
Redukcja obrażeń po bloku +50
Regeneracja wigoru +13%
2 miejsca na runy

Ceremonialny Stalowy Miecz z Deithwen (schemat dostępny u Felasa)
Obrażenia: 36-45
Krwawienie + 25%
1 miejsca na runę

Deireadh (W skrzyni ze schematem zbroi Vranów)
Obrażenia: 25-32
Ogłuszenie +8%
Trucizna +7%
1 miejsca na runę

Nilfgaardzki Miecz Stalowy (z trupów Nilfgaardczyków)
Obrazenia: 40-44
Krwawienie + 15%
1 miejsce na runę

Miecze Srebrne

Prolog

Aerondight (import z Wiedźmina 1)
Obrazenia: 11-18
Krwawienie + 5%
3 miejsca na runy

Wiedźmiński Miecz Srebrny (podstawowy miecz)
Obrażenia: 10-17
Krwawienie + 5%
Brak miejsc na runy

Akt I

Solidny Wiedźmiński Miecz Srebrny (cała broń -tajemniczy kupiec; schemat - w szponach szaleństwa po oddaniu zbrodniarzy duchowi)
Obrażenia: 12-18
Krwawienie + 6%
1 miejsca na runę

Posrebrzany Miecz (krasnoludzki kowal)
Obrażenia: 8-16
Krwawienie + 4%
Brak miejsc na runę

Wyśmienity wiedźmiński Miecz Srebrny (Zlecenie na nekkery/endriagi)
Obrażenia: 17-25
Krwawienie +12%
Adrenalina przy trafieniu +1
1 miejsce na runę

Miecz z Kaer Morhen (polana z krabopająkiem/kryjówka Iorwetha)
Obrażenia: 15-24
Krwawienie + 7%
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika + 1%
1 miejsce na runę

Akt II (Iorweth)

Srebrny Miecz z Czerwonego Meteorytu (schemat u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 18-24
Szansa na natychmiastowego zabicia przeciwnika + 1%
2 miejsca na runy

Srebrny Miecz z Niebieskiego Meteorytu (schemat do nabycia u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 17-25
Premia do obrażeń od znaków + 5
2 miejsca na runy

Srebrny Miecz z Żółtego Meteorytu (schemat do nabycia u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 17-25
Ładowanie adrenaliny + 1
2 miejsca na runy

Solidny Miecz Srebrny z Czerwonego Meteorytu (schemat do nabycia u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 30-32
Szansa na natychmiastowe zabicia przeciwnika + 2%
2 miejsca na runy

Solidny Miecz Srebrny z Niebieskiego Meteorytu (schemat do nabycia u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 29-33
Premia do obrażeń od znaków + 7
2 miejsca na runy

Solidny Miecz Srebrny z Żółtego Meteorytu (schemat do nabycia u krasnoludzkiego kowala)
Obrażenia: 29-33
Ładowanie adrenaliny + 2
2 miejsca na runy

Los (w grobowcu u jednego z pochowanych)
Obrażenia: 20-26
Trucizna + 10%
1 miejsca na runę

Harpia (po zabiciu królowej harpii)
Obrażenia: 16-29
Krwawienie + 12%
Obrażenia przeciwko harpiom +12%
3 miejsca na runy

Negocjator (w trakcie głównej fabuły)
Obrażenia: 19-25
Żywotność +30
Zamrożenie +20%
Krwawienie +20%
2 miejsca na runy

Akt III


Deithwen (zaraz na początku, gdy idziemy za Iorwethem - bądź jeśli po stronie Roche'a, to nie kierujemy się w przeciwną stronę niż do obozu Rycerzy Płonącej Róży - do jaskini przez którą musimy dojść do Loc Muinne. Nie skręcamy w prawo do jaskini tylko idziemy prosto, pokonujemy dwa krabopająki i plądrujemy obóz)
Obrażenia: 44-48
Obrażenia przeciwko dużym potworom +25%
Obrażenia przeciwko Gargulcom +25%
3 miejsca na runy

Addan Deith (w Sali koło Amfiteatru, po zdjęciu pieczęci ze skrzyni)
Obrażenia 46-51
Krwawienie 36%
Obrażenia przeciwko upiorom +4%
Adrenalina przy trafieniu +2
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%
3 miejsca na runy

Zerrikantenent(schemat dostępny u kupca Bras z Ben Ard)
Obrażenia 45-50
Krwawienie 35%
Obrażenia przeciwko Insektom 2%
Obrażenia przeciwko Upiorom 2%
Obrażenia przeciwko Gargulcom 2%
Obrażenia przeciwko Trupojadom 2%
Obrażenia przeciwko Dużym Potworom 2%
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%
Adrenalina przy trafieniu +1
Bonus do znaków +10

Wyśmienity Miecz Srebrny z Czerwonego Meteorytu (schemat dostępny u kupca Bras z Ben Ard)
Obrażenia 38-44
Obrażenia przeciwko Insektom 2%
Obrażenia przeciwko Upiorom 2%
Obrażenia przeciwko Gargulcom 2%
Obrażenia przeciwko Trupojadom 2%
Obrażenia przeciwko Dużym Potworom 2%
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%
3 miejsca na runy

Wyśmienity Miecz Srebrny z Niebieskiego Meteorytu (schemat dostępny u kupca Bras z Ben Ard)
Obrażenia 38-44
Krwawienie 35%
Obrażenia przeciwko Insektom 2%
Obrażenia przeciwko Upiorom 2%
Obrażenia przeciwko Gargulcom 2%
Obrażenia przeciwko Trupojadom 2%
Obrażenia przeciwko Dużym Potworom 2%
Bonus do Znaków +10
3 miejsca na runy

Wyśmienity Miecz Srebrny z Żółtego Meteorytu (schemat dostępny u kupca Bras z Ben Ard)
Obrażenia: 38-44
Obrażenia przeciwko Insektom 2%
Obrażenia przeciwko Upiorom 2%
Obrażenia przeciwko Gargulcom 2%
Obrażenia przeciwko Trupojadom 2%
Obrażenia przeciwko Dużym Potworom 2%
Adrenalina przy trafieniu +2
3 miejsca na runy

Gynvael Aedd (Przepis u Felasa w III akcie)
Obrażenia: 43-45
krwawienie +25%
obrażenia zadawane upiorom +4%
trupojadom +1004%
3 miejsca na runy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz