sobota, 14 stycznia 2012

Grafik amator oferuje darmową pomoc.


Witam
 Oferuje swoją pomoc w zakresie tworzenia drobnych grafik typu: avatary, sygnatury na fora internetowe, graficzne opisy postaci i gildii do gier przeglądarkowych i inne. Zlecenia przyjmuje w komentarzach do tego posta (nie trzeba się rejestrować żeby komentować)  Wszystko jest nieodpłatne, w ramach uznania mojej pracy możecie jedank wziąć udział w mojej akcji "Google sponsoruje Wielką Orkiestę Świątecznej Pomocy 2013" skąd inąd rónież darmową.

Zamówienia jak już pisałem proszę składać w komentarzach. Proszę umieszczać w nich takie inforamcje jak:
-co to ma być za praca
-jaka tematyka
-jakie wymiary/rozdzielczość ma mieć praca
-wstawki tekstowe wymyślacie wy, ja staram się je jakoś fajnie wkomponować
-materiały z których mógłbym skorzystać
itp.

Prace będę wklejał w tym temacie. W przypadku dużego zainteresowania będziemy tworzyć kolejne posty żeby nie zamulać.

Próbka moich umiejętności.


 


Dziękuje za uwagę. 


























47 komentarzy:

  1. Dzięki za grafę na profil:)
    pozdrowienia z Redy
    Riddick

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć też chciał bym coś zamówić , ma być to obrazek do opisu profilu w grze internetowej. C

    Na obrazku chciał bym postać jakiegoś diabła lub demona . Na pracy musi się znaleźć napis Beliel. Rozmiar hmmm nie za duży nie za mały , nie znam się na tym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowe. http://2.bp.blogspot.com/-gkHyldApc-k/TyfkUyJejzI/AAAAAAAAAgI/WfAQp6d4tbo/s1600/Bez+nazwy+1.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć to znowu ja Beliel ^^ Tak mi się spodobała grafika do opisu że chciał bym poprosić jeszcze o sygnaturkę na forum. To samo chciał bym na niej mieć nick - Beliel i coś klimat z diabłami lub demonami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super , dzięki pozdrawiam Bel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć chciałem zamówić grafikę do opisu gildii związaną z klimatem rycerskim , na grafice napis [BAN] Zbanowani , wymiar nie znam się taki aby byl dobry ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gotowe, jakby rozmiar się nie zgadzał to daj znać, przeskaluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaa, jakie cudo , mega !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć chciałem zamówić praca , ma być do grafika do opisu postaci , na grafice chciał bym mieć rycerze lub paladyna. (coś z rycerzami ogólnie ) i napis [BAN]wodzu obronca (napis tak jak napisałem , bez odstępu od TAGu) To chyba na tyle :) Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemka. napisałem Ci na forum MG prośbę o pracę. Liczę że ją przyjmiesz pod uwagę.
    Pozdro BadPlayer :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok, zaraz zobacze co się da zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, planuje założyć włsną grę przeglądarkową, potrzebuję kilka awatarów i 2 tła, mój email - ernestb97@op.pl. Jeżeli jesteś zainteresowany napisz, a podam dokładniejsze informacje. Jeżeli chcialbyś rozpocząć ze mną dłuższą współpracę, to też daj znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tematy mnie nie interesują. Przykro mi, nie mogę Ci pomóc.

      Usuń
  14. Cześć chciał bym zamówić grafikę do opisu. Najlepiej jak na grafice przedstawiona by była śmierć , kostucha no wiesz coś w tym kierunku , i do tego napis Azazel. Z góry wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż dech zatyka ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam Cię Harvester of sorrow na forum MG.
    dzięki
    RIDDICK

    OdpowiedzUsuń
  17. Strona klanu super ,ale avek mógłby byc bardziej wyrazisty ,jesli oczywiscie można poprawić .
    dzięki
    I pozdrawiam
    RIDDICK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabo wyrazisty bo upchałem dużo szczegółów na dużo mniejszej przestrzeni. Straciło jakość i może mało widać dlatego troche go uprościłem.

      Usuń
  18. Ale nazwa klanu by sie przydała tam jeszcze;)
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, chciałbym zamówić grafikę jeśli to możliwe. Chciałbym aby był to rycerz najlepiej z heroes V na niebie i napis heaven jakiś taki fajny. (To ma służyć jak godło z nazwą plemienia) wymiary 300x200.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło mi coś takiego. Jeżeli nie trafiłem to wal śmiało.

      Usuń
  20. Dzięki ;DD coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć chciałem poprosić o prace do opisu postaci. Grafika związana z Thorem. Na pracy musi znaleźć się napis Thor. Dzięki i czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałbym zlecić Panu wykonanie okładki na książkę, która ukaże się w USA i Polsce. Oczywiście z Pana nazwiskiem wewnątrz okładki. Jeśli jest Pan zainteresowany poproszę o kontakt na rustam@vp.pl, omówimy szczegóły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy twój blog jest już zamknięty? Nie działasz od miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jak najbardziej działa. Ostatnio niewiele jednak postowałem ze względu na brak czasu. A co do twojego zlecenia to kajam się na kolanach. Zapomniałem odpowiedzieć. Nie jestem zainteresowany takimi zleceniami, po pierwsze: wymagający projekt, brak czasu, wysokie ryzyko związane z prawami autorskimi. Co innego montaż do jakiejś gierki gdzie niewiele osób to zobaczy a tymbardziej nie ma z tego zysków a co innego okładka na książkę gdzie w grę wchodzą już pieniądze. :) Jakbym miał tablet mógłbym ci coś narysować własnego, zrzec się praw autorskich. Musisz poszukać kogoś takiego. ;)

      Usuń
    2. Nie było mowy że chodzi o pracę za darmo :) Co więcej miałem nadzieję na dłuższą współpracę. Sprawę pozostawiam otwartą.Pozdrawiam

      Usuń
  24. A jak stoi u Ciebie praca z grafiką mniejszego kalibru ? Bardzo małego, ponieważ potrzeba mi pokaźnej (jeszcze do końca nie sprecyzowanej liczby) miniaturek czarów w pewnej grze, nad którą pracuje. Jednak nasz grafik nie jest w stanie tego wykonać...
    Więc oto moje pytanie zainteresowany zrobieniem max. 50 miniaturek o max. wymiarach 16x16 ew. 32x32 ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem szczerze, nie mam teraz kompletnie czasu. Sesja + praca licencjacka + etatowa robota. Wykazując nawet maksimum chęci i entuzjazmu, nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, no cóż powodzenia w pisaniu pracy. Może będzie trochę niegrzeczne z mojej strony, ale jesteś w stanie polecić jakąś osobę, która mogła się podjąć tego zadania ?

      Usuń
    2. Nie, nie znam nikogo takiego. Ja życzę powodzenia w tworzeniu gierki, bo to ciężki i niewdzięczny kawałek chleba.

      Usuń
  26. Cześć, chciałbym zamówić grafikę na godło. Wymiary: 240x180 chciałbym żeby to była jakaś postać np. gaara z naruto. Tak żeby to miało taki mroczny klimat. Oraz napis do tego: MegaHiperProElitePlayer
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Poprawka, nie MegaHiperProElitePlayer tylko: InFamousFantasticBoy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mało mam teraz czasu, sesja, euro. Na razie nie pomogę.

      Usuń
  28. WITAM MASZ TALENT KOLEGO.Planuje zrobic dziare na cala reke ale nigdzie mie moge znalezc tego co chce .Mysle o dwoch motywach Historyczny lub Wiedzmin 2.Tatuaz ma byc caly czarny ,moze masz jakis pomysl ? ciapa22@yahoo.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Już można składać zamówienia , czy jeszcze nie masz czasu ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Na razie temat zamknięty do odwołania.

    OdpowiedzUsuń
  31. Już tyle mies minęło :( Czyżby temat zamknięty na dobre ?

    OdpowiedzUsuń
  32. szkoda bo grafiki świetne robił
    Hrotghar

    OdpowiedzUsuń
  33. witam
    może byłbyś zainteresowany stworzeniem grafiki na okładkę płyty (nasze pierwsze demo) jesteśmy zespołem grającym heavy power metal. Naszą postacią charakterystyczną chcielibyśmy aby był stary bard. człowiek który wiele w życiu widział podrużując ze swoją wierną lutnią. takie połączenie ponadczasowej postaci ale w świecie fantasy.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chciałbym poprosic o poradę jak zrobić takie tło na facebooka : http://slodive.com/wp-content/uploads/2012/02/facebook-timeline/maravilla.jpg Myślę ,że tak dobry grafik jak ty na pewno sobie ztym poradzi . Proszę o dokładne wytłumaczenie lub wskazówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szukam grafika, rysownika, osoby która zechciałaby narysować obrazy do mojej nowej powieści fantasy. Książka zawiera całkiem nowe światy i rasy, nie opisywanie dotąd przez nikogo. Budżet mam niewielki, dlatego szukam osoby szarpanej pasją, która zechce rysować grafiki dla wartości powieści, a nie tylko z powodów finansowych. mój mail: tolki@op.pl pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń