piątek, 27 stycznia 2012

Moja mała biblioteczka fantasy

Teraz się pochwalę moją małą biblioteczką fantasy. Nie zwykłem kupować książek, mam tylko to co kocham najbardziej, czyli Tolkiena i Sapkowskiego. Apropos Sapkowskiego właśnie dowiedziałem się, że istanieje szansa na kolejne książki z cyklu Wiedźmińskiego. Sami posłuchajcie jego wywiadu dla radia Gdańsk. http://www.radiogdansk.pl/index.php/dokument/24789-wywiad-z-andrzejem-sapkowskim.html
Jeśli to się okaże faktem to będę wniebowzięty. Właśnie kończę trylogię husycką i nie wiem co będę czytał dalej. Achaja? Pieśń lodu i ognia? Czas pokaże.














2 komentarze:

  1. Hej, poszukuję usilnie Miecza Przeznaczenia w wydaniu które Ty masz. Widzę, że Ci ono nie pasuje do kolekcji :P Może chciałbyś się wymienić za nowego czarniutkiego? nie wiem jak inaczej się z Tobą skontaktować niż dając komentarz, ale byłabym wdzięczna gdybyś odpowiedział :) mogłabym Ci też zapłacić za przesyłkę albo coś! Aktualnie jestem w stanie dużo dać za tego Wiedźmina i Panią Jeziora właśnie z tej serii. Proszę o kontakt :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam refleks. ;) Daj znać na gg 13954976, dogadamy się.

    OdpowiedzUsuń